Kaart Oogst uit de natuur.

 Vandaag, vrijdag, hadden we een mooie dag.
Hij begon bewolkt, maar het was niet koud.
In de middag brak de zon door. 

Ik ben heel enthousiast over de stempels en stansen die ik voor deze kaart heb gebruikt.
Ik vind ze erg mooi. Ik heb er al 5 kaarten mee gemaakt en nog ben ik niet uitgekeken.
Nadat ik in de tuin had gewerkt heb ik een video opgenomen.
Daarin kun je zien hoe ik deze kaart maak.



De gebruikte materialen zijn;
Stempels Nature's Harvest met bijbehorende stansen,
Voor de tekst Wensbloemen
Kaartkarton Balmy Bleu en Basic White,
Designer Papier uit Harvest Meadow,
Inktpads Soft Succulent, Seaside Spray, Fresh Freesia en Highland Heather,
Wit-SeasideSray-en zilverdraad,
Glimmers.

Via deze link kan je zien hoe ik de kaart maak
https://youtu.be/M0CixplosSA

Bedankt dat je even kwam kijken.
Ik ben benieuwd naar je reactie, die kun je hier posten.

Ik ben zeer enthousiast over de materialen van Stampin' Up! Ik kan er heerlijk mee werken. Via mij kun je papier, stempels, inkt en nog veel meer bestellen. Nog een paar dagen is er de SALE-A Bration. Mooie cadeaus om uit te kiezen, bij een bestelling van 60,00 euro. Of een veelvoud daarvan.

Wil je wel eens zien wat er te koop is? Klik dan hier. Dan kom je in mijn webwinkel.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com

Wil je daar graag nog meer informatie over lezen?
Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.


Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.



Reacties