Kaart met beer, pinguin en vos

 

Deze kaart heb ik gemaakt voor een sketch-challenge. Ik zie een dergelijke uitdaging voorbij komen en laat er mijn gedachten er een tijdje over gaan. Op een gegeven moment plopt er dan wel een ideetje boven. Ook kijk ik eens even bij de materialen die ik heb. Dit Dit Designerpapier Penguin Playmates vind ik mooi om eens te gebruiken.
Ik vind dit zulke leuke, vrolijke figuurtjes.

 Kan een afbeelding zijn van de tekst 'Sketch 1' 

Corine van Wijk heeft deze opdracht bedacht voor haar team. 
De beer heb ik gestanst met de cirkels uit Stiched Shapes en Layering Cirkels. De pinguïn en vos heb ik uit een vel papier geknipt.

Gebruikte materialen zijn;
Kaartkarton Basic White en Balmy Bleu, Penguin Playmates Designpapier, Stempelset Kaartje van Mij, Faux Linen lint, schaar, lijm,  dimensionals en glimmers Rhinstones.
De witte mat heb ik geëmbossed met Tastful Textile 3D.

 

Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Bij mij kun je ook een half pakket designpapier bestellen naar keus. Bijvoorbeeld aangevuld met gekleurd kaartkarton. Laat het me dat maar weten via de mail; annecreamarie@gmail.com. 

Vanaf 3 augustus begint bij Stampin' Up! weer een mooie actie. De SALE-a-Bration. Een Mini-catalogus vol met mooie producten.
Ik hoor graag of je een catalogus wilt ontvangen.

Bij mij kun je alle materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt natuurlijk vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com 
 

Het papier hierboven genoemd is vanaf 3 augustus t/m 30 september gratis bij een bestelling van 60,-

 

 

Reacties