Rood, wit en zwart in de hoofdrol.

Heb jij favoriete kleuren?
Blauw en groen vind ik wel erg mooi.

Voor de kaart die je hier ziet heb ik wit, rood en zwart gebruikt. Deze kleuren hoorden bij de opdracht. Ik besloot veel wit te gebruiken en rood en zwart als accenten.


De opdracht hoorde bij de Colour INKspiration Challange #104.


Alle materialen zijn van Stampin'Up!.
In de post van vorige week zag je een andere kaart gemaakt met dezelfde stempelset. Zo zie je dat je diverse kaarten kunt maken met 1 set.
De teksten heb ik vaak gebruikt, omdat ik de letters zo mooi vindt.

Het doorzichtige papier heet Vellum (perkamentpapier).

Fijn dat je kwam kijken. Graag tot de volgende keer:-)
Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

De materialen van Stampin' Up! kun je bij mij bestellen. Klik hier . Dan kom je in de webwinkel. Je kunt altijd  vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen over bestellen? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.
 

Reacties