Klein maar fijn. Een tractatie.


 Dit keer laat ik een kleine traktatie zien.
 

Onlangs had ik een kleinigheid nodig om uit te delen, gemaakt met Stampin' Up! spulletjes.  Eerst maar eens gekeken of ik nog iets lekkers in huis had. Het werden kleine salmiaksnoepjes.
Ik had niet zoveel tijd, daarom gewerkt met een pons en de kleine stempels Count On Me.  Dat is een prachtige set me allerlei dieren.
Basic White kaartkarton voor het stempelen en Subtles DSP voor dat extra ovaal eronder.

Om het mooi te presenteren heb ik er dit doosje bij gemaakt. Dit is relatief eenvoudig te maken.
Het kaartkarton is Basic White.
Het deksel is met DSP Beautyful Penned gemaakt.
Verder ben je nodig een snij- en rilmachine en lijm.
Het doosje sluit met een lint wat je eraf schuift.


Zou je zoiets ook wel eens willen maken?
Laat het me weten. Dan kijken of we een workshop kunnen plannen.

 
Groetjes, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Alle materialen van Stampin' Up! kun je bij mij bestellen . Klik hier. Dan kom je in de webwinkel. Je kunt altijd  vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen over bestellen? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.


 

Reacties