Kaart met roze bloem

 Ik hou wel van zachte kleuren. En jij?
Dit keer gecombineerd met meer pittige kleuren.

De kaartbasis is gemaakt van het kaartkarton in de kleur Fresh Freesia.


Het Design Papier heet Penguin Playmates.
Deze bloem is gestanst samen met de blaadjes. De stansen heten Summer Shadows.
Weet je wat zo leuk is, die materialen heb ik allemaal gratis gekregen bij een bestelling. Ik kon ze kiezen uit de SALE a-bration folder.

De tekst is er een van de stempels Wensbloemen. De tekst heb ik uitgeknipt.
Het lint voor de strik is oorspronkelijk breder. Ik heb het in de lengte doormidden geknipt om het smaller te maken. Zo past de strik beter in het geheel.

Ik hoop dat je weer ideeën hebt opgedaan.

Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

De materialen van Stampin' Up! kun je bij mij bestellen . Klik hier . Dan kom je in de webwinkel. Je kunt altijd  vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen over bestellen? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen.
annecreamarie@gmail.com

 

 
























Reacties