Kaart met kangaroo

 Wat springt daar voorbij?


Ook deze afbeelding komt uit de stempel set Count on Me.
Een veelzijdige stempel set. Ik gebruik hem graag.

De tekst heb ik bij deze kaart geponst met de Ovale Pons.

 

De gebruikte materialen zijn;
Een Basic White Note-card met daarop gekleurd Designer Papier.
De cirkel heb ik gestanst uit Basic White kaartkarton.
Daarop is de beer gestempeld uit
Count On Me.
Een klein glimmertje maakt het af.

De bloemen komen uit Sweet Strawberry. De bloem heb ik ingekleurd en geponst.
De tekst komt uit Volop Vrienden.
  

Fijn dat je op mijn blog kwam kijken!

Hartelijke groet, Annemarie de Witte.

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.
- - - - -

Vanaf 3 augustus is bij Stampin' Up! een mooie actie begonnen.
De SALE-a-Bration augustus-december 2021.
Een Mini-catalogus vol met mooie producten. Je kunt bij een bedrag van 60,00 of een veelvoud daarvan, een mooi cadeau uitzoeken.

Je kunt ook een Startpakket overwegen. Je kiest voor 175,- euro aan producten uit en betaald slechts 129,- euro. Daarnaast mag je ook nog een gratis productpakket uitkiezen als je instapt tijdens de SALE-a Bration. Je kunt uit 12 specifieke pakketten kiezen.
Wil je meer info mail me gerust. annecreamarie@gmail.com

Ik hoor graag of je interesse hebt. 

 Wil je de catalogus graag inzien? Bij mij kun je de catalogus bestellen. Laat maar weten.

De materialen van Stampin' Up! kun je bij mij bestellen. Klik hier . Dan kom je in de webwinkel. Je kunt altijd  vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen over hoe te bestellen? 
Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

 

Reacties