Kaart met grote bloem #GDP303

Wat vind jij van bloemen? Ik houdt ervan. Zoveel vormen, zoveel kleuren.
Ik fotografeer ze graag. 

Kaarten met bloemen dat is mijn ding. De bloemenstansen zijn zo mooi dat ik ze nog een keer ben gaan gebruiken. Samen met papier dat ik zelf heb gedecoreerd met inkt.


Deze kaart is voor The Global Design Project 303. Het thema is Flower Power.



De stansen heten Summer Shadows.
De gestanste bloem is net een puzzel. Ik heb hem in 3 kleuren gestanst. Daarna ben ik gaan spelen met de onderdelen.  Op Instagram bij Karolina Riedelsdorf zag ik dat ze soms stukjes niet uit de vorm duwt, wat een speciaal effect geeft. Ik heb op twee manieren toegepast.

 Het gebruikte materiaal is:
Kaartkarton Very vanilla, Pollisched Pink, Black Berry Bliss en Flirty Flamingo.
Embossingfolder Meadow Momernts,
Inktpad Black Berry Bliss.

De tekst is er een van de stempels Wensbloemen en uitgeknipt.
De zelfklevende glimmers heten Artistry Blooms.

Mooi dat je kwam kijken. Graag tot de volgende keer.

Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Alle materialen van Stampin' Up! kun je bij mij bestellen . Klik hier . Dan kom je in de webwinkel. Je kunt altijd  vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen over bestellen? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

 

 

Reacties