Kaart met een bruine beer

Een bruine kan of een witte of een gele of...



Voor de kaart heb ik dit keer een iets andere opzet gekozen.

Gebruikte materialen zijn;
Een Basic White Note-card met daarop gekleurd Designer Papier Subtles.
De cirkel heb ik gestanst uit Basic White kaartkarton.
Daarop is de beer gestempeld uit
Count On Me. Het is een prachtige set stempels met allerlei dieren. Nadien heb ik de beer ingekleurd
De bloemen komen uit Sweet Strawberry.
De bloemen zijn ingekleurd en geponst.
De tekst komt uit Volop Vrienden.

   

Wat leuk dat je op mijn blog kwam kijken!

Hartelijke groet, Annemarie de Witte.

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.
- - - - -

 Wil je de catalogus graag inzien? Bij mij kun je de catalogus bestellen. Laat maar weten.

De materialen van Stampin' Up! kun je bij mij bestellen. Klik hier . Dan kom je in de webwinkel. Je kunt altijd  vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen over hoe te bestellen? 
Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Reacties