Zomerse kaart

 Heb je het ook al gezien? Op veel plekken groeit het koren. 

De volgende kaart ziet er zomers uit, vind je niet?

De volgende kleuren zijn dat;
Soft Succulent, Evening Evergreen, Pale Papaya, Bumblebee.
Dit komt omdat ik de kleuren heb gekozen uit de Colour IKNspiration Challenges op Facebook. De extra kleur heet Verry Vanilla.


Ik heb dezelfde set stansen gebruikt als bij de vorige kaart hier op dit blog.
Harvest stansen en Tastful Labels.
Het Designer Papier heet Harvest Meadow.
Het gebruikt lint vind ik erg mooi. Helaas weet ik daar de naam niet van.
De kleine glimmertjes heten Metallic Pearls.

De tekst komt uit Knuffels op Papier. Ik heb de tekst gestempeld en met de hand uitgeknipt.

Groetjes, Annemarie. 
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt altijd  vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen over bestellen? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen.
annecreamarie@gmail.com

Reacties