Kaarten met vogeltjes.

Het is volop zomer. In de vroege ochtend zijn dan de vogels goed te horen. Het getjilp van de mussen en gekoer van duiven.
Daar past deze kaart mooi bij.

Ik heb met de stempels Free as a Bird gewerkt. Ik heb al heel wat kaarten gemaakt met deze stempels, omdat je op allerlei manieren kunt gebruiken.
De basis van de kaart is een Note-Card.met daarop een mat.

 

Het kan mooi zijn om de vogel uit te knippen en dan op de kaart te plakken. Hier heb ik de ronde pons gebruikt. Een takje en bloem uitknippen en met een dimensional op te plakken geeft een speels effect.


Omdat ik Nederlandse teksten wou gebruiken heb ik de stempels Volop Vrienden erbij genomen.

 

Hier alleen de bloem gebruikt. Lief kaartje, vind je ook niet?
 
Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt altijd  vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen over bestellen? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.


 

 



Reacties