Mini Catalogus augustus-december 2021

 Ja, hij is er weer, de nieuwe mini catalogus!
Hij staat vol met mooie producten. Voor nu, voor het najaar én voor de feestdagen. Wist je dat kerstkaarten maken in deze tijd niet ongewoon is;-)

122020_JJ_US-en

Wil je graag de catalogus ontvangen? Laat het me maar weten. Ik zorg er graag voor.
De mini catalogus start op 3 augustus 2021 en loopt tot 3januari 2022.

Bestellen kan vanaf 3 augustus online of via mij persoonlijk.
Als je tijdens de SALE-a-bration voor 60,- bestelt of een veelvoud daarvan, dan mag je gratis producten uitkiezen. Deze staan in de SALE-a-bration folder. Die is geldig van 3 augustus to 30 september 2021.

122020_JJ_US-en

 
Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier. Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen.
annecreamarie@gmail.com

Reacties