Kaart Wensbloemen

 Doe jij wel eens een wens?
Bijvoorbeeld als je de pluis van een paardenbloem wegblaast?


Dit weekend ben ik bezig geweest met de stempels Wensbloemen. Een mooie set met Nederlandse teksten.

Een kaart met "something old and something new". Want ik heb de stempels van Butterfly Gala erbij gebruikt. Dat blijft een mooie set met een handige pons erbij.
In het blauwe papier heb ik een opening gestanst. Net een doorkijkje. De vlinders fladderen nieuwsgierig rondom.



 Verder gebruikte materialen;
Kaartkarton Basic White (normaal en dik), Misty Moonlight en
Perkament Papier.
Inktpads; Tuxedo Black, Just Jade,  Seaside Sprat, Misty Moonlight,
Bumbelbee en Daffodil Deligt.
Metalic Pearls.

Het ovaal is gestanst met Tasteful Labels. Het koren met Harvest stansen.
De tekst uit Pluk de Dag.

Ik hoop dat je de kaart leuk vindt. Fijne dag.

Vanaf 3 augustus begint bij Stampin' Up! weer een mooie actie.
De SALE-a-Bration augustus-december 2021.
Een Mini-catalogus vol met mooie producten. Daarnaast kun je bij een bepaald bedrag een mooi cadeau uitzoeken.
Ik hoor graag of je interesse hebt. Bij mij kun je de catalogus bestellen.

Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier . Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen.
annecreamarie@gmail.com

Reacties