Kaart met blauwe vogeltjes.

Hebben jullie ook vogels rondom je huis?
Pas zag ik een jonge mus hippen, zo koddig. Ze zocht beschutting in de heg. Ik was blij dat onze hond niet in de buurt was. Volgens mij zou die wel eens niet zo aardig kunnen reageren. Niet leuk voor het musje.


De stempels heten Free as a Bird.
Deze kaart is makkelijk en vlot te maken.
De ovaal met tekst heb ik geponst met de ovale pons. Deze bevat twee ovalen; een geribbelde en een iets kleinere die glad is.
Het papier heet Paper Blooms(retired).
De tekst komt uit Volop Vrienden.

De envelop heb ik bijpassend gemaakt door op de flap met Designer Papier te beplakken.

Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Via mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie? dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com



Reacties