Kaart gemaakt met Pinguin Vrienden Designerpapier

Wat vind je hier van? Zo leuk, een cadeau bij mijn bestelling. Mooi designpapier!

Vandaag laat ik je zien wat ik ermee gemaakt heb. Een kaartje een beetje in kerstsfeer, maar nu al te versturen door de gebruikte tekst:-) Ik vind de dieren zo schattig. 

Ik heb het  idee voor een kaart met dit DSP ergens online gezien, ik weet niet meer precies waar. Ik denk bij Ivonne Spikman.
Er zitten 6 designs in het pak. Elke achterzijde heeft ook een print, maar dan anders. Van elk zitten er 2 bladen in een pak. Dus 12 in totaal. De beer, pinguin , vos en boompje heb ik uit één vel papier geknipt. De rand met dennenbomen is de achterzijde van een ander vel papier.


Gebruikte materialen zijn;
Kaartkarton Basic White en Balmy Bleu, Penguin Playmates Designpapier, Stempelset Nieuwe Bloesems, Wit Bakers-twine, schaar, lijm,  dimensionals en glimmers.
De witte mat heb ik geëmbossed met Subtle 3D. 

Het is een vrolijk kaartje geworden.

Ander Designerpapier is in de aanbieding in de maand juli 2021, 15%korting. Dit is het papier uit de jaarcatalogus.

Aanbieding designpapier

Vanaf 3 augustus begint bij Stampin' Up! weer een mooie actie. De SALE-a-Bration. Een Mini-catalogus vol met mooie producten.
Ik hoor graag of je interesse hebt.

Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com

Het papier hierboven genoemd is dus vanaf 3 augustus gratis bij een bestelling van 60,-


Reacties