Geboortekaartje

 Wat is meer bijzonder dan de geboorte van een kindje?
Vandaar dit kaartje.


Ik vind de kangaroo zo schattig. Zo grappig om de hartjes en de tekst uit de buidel te kunnen laten piepen.
De kaartbasis is van kaartkarton Balmy Bleu.
Voor de achtergrond heb ik met de embossingfolder Subtle 3D een structuur aangebracht.
Daarop het Designer papier van You're a Peach geplakt.
Ik heb de bundel Kangaroo & Company gebruikt; de stempels en stansen.
De tekst 'gefeliciteerd' komt uit Volop Vrienden.

The finishing touch; Rhinestone Basic Juwels.

Alle producten zijn van Stampin' Up!

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!


Hartelijke groet, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Via mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan
hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.


 

Kijk voor nog meer informatie op dit blog onder het kopje Bestellen.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

 


Reacties