Een doosje

Vanmorgen mijn tweede vaccinatie gehaald.
Vandaar dat  deze blogpost dit keer wat later is.

Een tijdje terug heb ik dit doosje gemaakt.
Een doosje met een libel en heel veel bloemen.

Ik heb de stempels van de libelle gebruikt. 


De libel op de deksel heb ik geponst.

Hier zie je alle losse onderdelen.
Het doosje is door mijzelf ontworpen. Basic White papier op maat gesneden en gerild en daarna bestempelt. Door het te stempelen heb ik mijn eigen  designerpapier gemaakt:-)

Het gebruikte materiaal is;
Basic White enMango Melody kaartkarton,
Stempels Dragonfly Garden met bijbehorende Pons,
glimmertje.
Inkt in de kleuren Misty Moonlight en Just Jade,
potloden en natuurlijk lijm en dimensionals.

 Ik hoop dat je het leuk vond. Misschien heb je wel inspiratie opgedaan.

Vanaf 3 augustus heeft Stampin' Up! weer een mooie actie. De SALE-a-Bration.
Deze maand, juli '21, is er 15 % korting op een selectie mooi Designer Papier.
Laat maar weten als je interesse hebt.

Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Via mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie? dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com



Reacties