Designerpapier met korting juli 2021.

 Deze maand is er veel Designerpapier uit de jaarcatalogus 2021 in de aanbieding.
15% korting op de normale prijs. 


Bijvoorbeeld dit mooie papier in zachte kleuren. Bij Stampin' Up! is zowel de voorkant als de achterkant bedrukt. Je vraagt je misschien af of dat niet jammer is?
Ik vind van niet.
In de eerste plaats omdat je ruim voldoende papier hebt. De kleuren corresponderen mooi met elkaar en je hebt meer mogelijkheden. Soms vind ik de ene kant mooier dan de andere en komt het designerpapier toch van pas.


Hier zie je een leuk voorbeeld van toegepast designerpapier.
Een label voor een lijn met vlaggetjes. 

Designerpapier in de aanbieding in de maand juli 2021, 15%korting.
Dit is het papier uit de jaarcatalogus.

Aanbieding designpapier

Via mij kun je ook een half pakket designpapier bestellen naar keus. Bijvoorbeeld aangevuld met gekleurd kaartkarton. Laat het me dat maar weten via de mail; annecreamarie@gmail.com.  
 
Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

De volgende actie is;
Vanaf 3 augustus begint bij Stampin' Up! de SALE-a-Bration augustus-december 2021.
Een Mini-catalogus vol met mooie producten. Daarnaast kun je bij een bepaald bedrag
een mooi cadeau uitzoeken.
Ik hoor graag of je interesse hebt.
Wil je graag een catalogus? Ik hoor het graag.

Bij mij kun je de materialen van Stampin' Up! bestellen.
Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.

Wil je graag meer informatie lezen? Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen.
annecreamarie@gmail.com

Reacties