Verpakking voor bonbons

 Chocola, mmm...
Wie lust dat niet? Bijna iedereen toch?

 
In deze blog laat ik je een verpakking zien voor een doosje bonbons. Zo leuk om te doen en op deze manier is het nog feestelijker om het cadeau te geven.


Het globale idee heb ik gezien bij Corine van Wijk. Verder heb ik het zelf op maat gemaakt en vorm gegeven. 

Ik heb gewerkt met de snijmachine en Trio Pons.
Het DSP heet You're a Peach. Er zitten heel veel mooie motieven in een pak. Echt een aanrader. Bloesem- en perzikenpapier heb ik nu gebruikt.
Het kaartkarton heeft de kleur Basic White en Balmy Bleu. De bloem en blaadjes heb ik uit het DSP geknipt.
De ovalen zijn geponst met de Ovale Pons..
De tekst komt uit Volop Vrienden.



Op deze foto gebruikt ik de verpakking als pennenbakje.
Eerst heb ik er een glas in gezet, zodat de pennen niet weg kunnen glijden.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!

Hartelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Via mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan
hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.


 
Een Starters-Pakket kost 129,- euro en je krijgt 46,- euro cadeau! Dit betekent concreet dat je voor 175,- euro aan producten mag uitzoeken uit het actuele assortiment. Je mag het pakket helemaal zelf samenstellen. Passend bij jou.
Je zit na die tijd nergens aan vast. Geen verplichtingen.

Kijk voor nog meer informatie op dit blog. Dit vind je in het menu bij Bestellen.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com



Reacties