Kaart. Vrij als een vogeltje.

 Vrij als een vogeltje in de lucht. Heerlijk lijkt me dat.


Deze kaart is gemaakt met de stempels Free as a Bird. Dit stempel heeft een vrolijk stel op een tak. Ik heb ze een paars 'petje' gegeven.

Ik heb een kleinere kaart gebruikt, een Note Card. De vogels zijn op de mat gestempeld met Merry Merlot, een diep rode kleur Nadien heb ik de stempel ingekleurd. De bloem en het takje zijn uitgeknipt. De draad is linnen. Deze heb ik om de mat gewikkeld en gestrikt. De tekst komt uit Kaartje van Mij.
Het is een relatief eenvoudige kaart. Heel leuk om te maken.


Dank voor je bezoek aan mijn blog.

Groetjes, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Via mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan
hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Reacties