Kaart met zomerkoninkjes

Goedemorgen. Leuk dat je even op mijn blog komt kijken.
Het is nog vroeg, maar de zon schijnt al. Het beloofd een zomerse dag te worden. 

Een kaart met aardbeien. Ze groeien ook in onze tuin. Helaas zijn de slakken me voor geweest en misschien de vogels. Daarom heb ik ze deze week maar gekocht.

De kaart is gemaakt met de stempels Sweet Strawberry. Met 2 verschillende stempels bouw ik de aardbei op. De grote vorm stempelen en dan de randjes en stipjes er overheen. Dit gaat heel makkelijk omdat de stempels doorzichtig zijn. Daardoor zie ik goed wat ik doe.
Met de bijpassende pons heb ik de aardbeien en kroontjes geponst.

De kleur van de kaart heet Crume Cake. De cirkel is Very Vanilla. Deze keer heb ik verschillend DSP gebruikt. (Designer Series Paper)



Voor het label heb ik de Ovale pons gebruikt.
Ik vind ponsen heel prettig werken. Je hebt snel resultaat. 

De tekst komt uit Volop Vrienden.
 
Ik hoop dat je het leuk vond en misschien inspiratie hebt opgedaan. Laat gerust een berichtje achter. Dat zou ik heel leuk vinden.  

Hartelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Via mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan
hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.


 
Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com


 

Reacties