Kaart met schuine lijnen

 Lust jij ze ook zo graag? Aardbeien?
Nu is het er weer de tijd voor.

Fijn dat je op mijn blog komt kijken.

De opdracht voor deze kaart is een sketch. Zoals je ziet met schuine lijnen.


Leuke opdracht. Weer eens iets anders.
De eerste vraag die bij me op kwam was; Op welke manier zal ik de stroken eens decoreren?

De Sweet Strawberry stempelset kwam al snel bij me op.
Er zit een bijpassende pons bij.
Daarnaast heb ik de stansen Stitched be Mine gebruikt. Dit zijn hartvormige stansen waarvan ik er twee gebruikte. Een klein en een groot hart. 




De kleuren inkt zijn Real Red en Just Jade. Verder heb ik potloden gebruikt voor de bloemetjes en bladeren.
Het papier heet Very Vanilla, Basic White , Just Jade, Blushing Bride en Mint Macaron.
De tekst komt uit Sweet Strawberry en heb ik twee maal gestempeld en uitgeknipt.
De stroken zijn bestempelt en de randen gesponst.

De mat is geëmbossed met Scripty 3D
Voor een speels effect heb ik de stroken door het hart geweven, zoals je meestal ziet bij een hart met een pijl erin getekend.

Dit was het weer voor vandaag.

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Via mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan
hier . Dan kom je in de webwinkel.
Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.

 Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com 


Reacties