Kaart in blauw tinten.

Welkom op mijn blog.
Een nieuwe kaart.

Deze kaart heeft weinig kleuren. Alleen blauw en wit. Daardoor oogt hij rustig.
Ik had hem bedacht voor een man. Wat vind jij?

 Het design Papier heet Paper Blooms. Vanwege de blauwtonen heb ik dit gekozen. De labels komen uit de stansen Stitched So Sweetly. De stempels heten Berry Blessings. Ik vond het leuk om die weer eens te gebruiken vanwege de blauwe bessen.


Even een close-up fot van de labels.
Je kunt mooi zien dat ze verhoogd zijn opgeplakt met dimensionals.

Groetjes, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice. 

Via mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.

Je kunt natuurlijk eerst vrijblijvend gaan kijken.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

 

Reacties