Vintage kaart met Zonnebloem.

Heb jij ze wel eens in de tuin of in een pot op je terras?
Zonnebloemen, ze zijn prachtig.


De kaart is dit keer in vintage stijl.
De kaart heb ik gemaakt n.a.v. een challange bij
SU-per Team.

Door middel van de techniek sponsen heb ik het papier de verouderde look gegeven. Vintage dus. Zelf gebruik ik daar een stukje vulling voor, wat bijvoorbeeld in een stoelkussen zit. Bij Stampin' Up! hebben ze daar hele mooie borsteltjes voor. Die staan nog op mijn wensenlijstje.
De gebruikte kleuren inkt zijn:
Crume Cake, Mossy Meadow, Mango Melody en Cinnemon Cider.
Het kaartkarton is Crume Cake, Very Vanilla, Smooky Slate. Het gebruikte Designer Papier komt uit de Subtles.
De Crume Cake mat heb ik bestempeld met de grote zonnebloem in Crume Cake.

De kaart heb ik gemaakt met de bundel Bijzondere Zonnebloemen. Een mooie Nederlandstalige set.

 

 Hartelijke groet, Annemarie de Witte,
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Heb je belangstelling voor de producten van Stampin' Up! lees dan nog even verder.

Bij mij kan je de producten van Stampin' Up bestellen.
Ook voor Art Journaling is het heel mooi.
Klik hier. Dan kom je in mijn webwinkel.
Daar kun je bekijken welke mooie producten er momenteel zijn.

 Nu is het een heel goed moment om in te stappen bij Stampin’ Up!
Tijdelijk nóg meer GRATIS producten in een zelfgekozen startpakket.
Je kunt van 4 tot 31 mei instappen via mij en je zoekt dan producten uit
ter waarde van 207 € en je betaald maar 129 €.

Daarnaast krijg je gratis businessmaterialen. De verzending is nu gratis.
Een hele mooie kans om onderdeel te worden van Stampin' Up!.


Wil je alleen de mooie producten? Prima. Je zit nergens aan vast.
Deze bestelling verplicht tot niets.

Klik hier.

Laat het me weten via de mail als je contact wilt opnemen voor meer informatie.

annecreamarie@gmail.com

 

 

 

Reacties