Kaart met vogeltje

Wat vind jij van deze stempels. Ik vind ze zo mooi en stijlvol. 


Je kan er als het ware mee schilderen. Ik vond het heel leuk om ermee te experimenten. Op de volgende manier heb ik dat gedaan. De vogel stempelen en meerdere malen met de bloemen stempelen. En daarbij heb ik de spons techniek toegepast. Het vogeltje heb ik steeds afgeschermd met papier, zodat dit wit bleef. Later heb ik haar gesponst en ingekleurd met potloden.

 
 

Een volgende stap was de afbeeldingen stansen met een cirkelstans.
Ook heb ik het Vallum gestanst.

Deze kaart is voor het Global Design Project. De opdracht is een kaart bedenken n.a.v. een schets. Die zie je hier. Ik heb me tevens opgegeven bij Inspired by Challenges IB173 #IB173

 

 

De volgende materialen heb ik gebruikt; Basic White en Soft Sea Foam kaartkarton, Perkament papier(Vallum), Inktpads Mint Macaron, Mossy Meadow, Just Jade, Daffodil Delight, Crume Cake, Seaside Spray en Cinnemon Cider. De stempels heten 'Etched in Nature'. Embossingfolder Subtle 3D, Layering Cirkel stansen, Stiched So Sweetly, en Linnendraad.

Heel mooi om nieuwe ontdekkingen te doen met de materialen en om tot een tof resultaat te komen.

Hartelijke groet, Annemarie


Reacties

  1. I cannot find a way to translate your written word, but one does not need to understand the language to see the love you've put into this gorgeous card! Annemarie - I hope the lady you celebrated appreciates it as much as we do - thank you SO very much for playing along at Inspired By this week! I adore those little Wrens with the upturned tails!
    =] Michele

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten