Kaart met Simply Succulent (vetplantjes)

 Fijn dat je weer even komt kijken op m'n blog. Welkom.

Wie kent ze niet? Vetplantjes.
De kaart die ik dit keer laat zien, is gemaakt met de stempels en stansen
Simply Succulents. Nieuwe inspiratie!

 

Dit tijdens een workshop bij Corine van Wijk.
Het was heel gezellig om met een paar dames bezig te zijn.

 

Heb je belangstelling voor de producten van Stampin' Up! lees dan nog even verder.

Bij mij kan je de producten van Stampin' Up bestellen.
Ook voor Art Journaling is het heel mooi.
Klik hier. Dan kom je in mijn webwinkel.
Daar kun je bekijken welke mooie producten er momenteel zijn.

 Nu is het een heel goed moment om in te stappen bij Stampin’ Up!
Tijdelijk nóg meer GRATIS producten in een zelfgekozen startpakket.
Je kunt van 4 tot 31 mei instappen via mij en je zoekt dan producten uit
ter waarde van 207 € en je betaald maar 129 €.

Daarnaast krijg je gratis businessmaterialen. De verzending is nu gratis.
Een hele mooie kans om onderdeel te worden van Stampin' Up!.


Wil je alleen de mooie producten? Prima. Je zit nergens aan vast.
Deze bestelling verplicht tot niets.

Klik hier.

Laat het me weten via de mail als je contact wilt opnemen voor meer informatie.

annecreamarie@gmail.com


Hier een nieuw plantje dat groeit uit een blad. "Alle begin is klein".


Hartelijke groet, Annemarie de Witte,
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice.

 

Reacties