Kaart met oranje libelle.

Hallo, fijn dat je mijn blog bezoekt.

Nogmaals een kaart met libel. In het Engels een Dragonfly. Klinkt wel stoer, vind je niet?


Ik heb een stempel gebruikt uit Wensbloemen. Hij past mooi bij het gebruikte papier.

De tekst heb ik op een strook Mint Macaron gestempeld, uitgeknipt en daarna op een gevouwen label geplakt voor een mooi 3demensionaal effect.



Ik ben heel blij met het papier van Stampin' Up! om meerdere redenen. Een van de redenen. Sinds ik dat papier gebruik is mijn mesje in de snijmachine niet meer bot en hoef ik het niet te vervangen. 

Veel kijk plezier, Annemarie.
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Heb je ook zin om iets moois te gaan maken maar heb je daar de materialen niet voor?
Bij mij kan je de producten van Stampin' Up bestellen.
Ook voor Art Journaling is het heel mooi te gebruiken.

 Nu is het een heel goed moment om in te stappen bij Stampin’ Up!
Tijdelijk nóg meer GRATIS producten in een zelfgekozen startpakket.
Je kunt van 4 tot 31 mei instappen via mij en je zoekt dan producten uit
ter waarde van 207 € en je betaald maar 129 €.

Daarnaast krijg je gratis businessmaterialen. De verzending is ook gratis.
Een hele mooie kans om onderdeel te worden van Stampin' Up!.

Wil je alleen de mooie producten? Prima. Je zit nergens aan vast.
Deze bestelling verplicht tot niets.

Klik hier. Dan kom je in mijn webwinkel.

Laat het me weten via de mail als je contact wilt opnemen.

annecreamarie@gmail.com

Reacties