Kaart met libelles

De tijd komt eraan dat we ze echt kunnen zien. Vaak aan de waterkant, maar ook in de tuin. Libellen met hun tere vleugels.

Welkom op mijn blog.
Vandaag is het weer tijd voor een kaart.
Een tijd terug toen ik de bundel met de libelle zag wist ik meteen: Die zou ik heel graag willen aanschaffen. Wat kan je daar een leuke dingen mee doen. 


 
Deze kaart heb ik vrij rustig gehouden. Wel veel laagjes.

Gebruikte materialen: Basic White en Soft Sea Foam kaartkarton,
Inktpads Soft Sea Foam en Blushing Bride.
Stempels en pons Dragonfly Garden, Stempels Playful Backgrounds,
Embossingfolder Tasteful Textile 3D,
Wit Bakkersdraad en Rhinestone Jewels.


Groetjes, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Heb je ook zin om wat moois te gaan maken, maar heb je niet de materialen daarvoor?
Bij mij kan je de producten van Stampin' Up bestellen.
Ook voor Art Journaling is het heel mooi te gebruiken.

 Nu is het een heel goed moment om in te stappen bij Stampin’ Up!
Tijdelijk nóg meer GRATIS producten in een zelfgekozen startpakket.
Je kunt van 4 tot 31 mei instappen via mij en je zoekt dan producten uit
ter waarde van 207 € en je betaald maar 129 €.

Daarnaast krijg je gratis businessmaterialen. De verzending is ook gratis.
Een hele mooie kans om onderdeel te worden van Stampin' Up!.

Wil je alleen de mooie producten? Prima. Je zit nergens aan vast.
Deze bestelling verplicht tot niets.

Klik hier. Dan kom je in mijn webwinkel.

Laat het me weten via de mail als je contact wilt opnemen.
annecreamarie@gmail.com



Reacties