Kaart met 'Heel veel gelukwensen'.

Een kaart die je voor veel gelegenheden kunt gebruiken door de gebruikte tekst.

De kaart is voor de challenge GDP292. Case the designer.


 Ik heb de stempels van Dragonfly Garden gebruikt. Door de bloemenstempel meerdere malen en in lagen aan te brengen heb ik diepte gecreëerd.
De tekst komt uit Wensbloemen. De embossingfolder heet Subtle 3D.

Gebruikt kleuren zijn: Basic White, Mint Macaron, Mango Melody, Just Jade, Tuxedo Black en Goud(draad). Met potloden heb ik de bloemen en libelle kleur gegeven. 

 
©Stampin’ Up!

Leuk dat je er weer bij was.
Met een stempelset kan je zoveel kaarten creëren! Dit is voor jou ook een heel mooie bundel!
Heb je belangstelling voor de producten van Stampin' Up! lees dan nog even verder.

Bij mij kan je de producten van Stampin' Up bestellen.
Ook voor Art Journaling is het heel mooi. Of voor het maken van boekjes en doosjes.
Klik hier. Dan kom je in mijn webwinkel.
Daar kun je bekijken welke mooie producten er momenteel zijn.

 
Laat het me weten via de mail als je contact wilt opnemen voor meer informatie.

annecreamarie@gmail.com


Hartelijke groet, Annemarie de Witte,
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice.

 

 

Reacties