Kaart Madeliefjes

 In het gras geven ze een frisse noot. Wit met een geel hartje.
Ook geregeld te zien met een roze randje langs de uiteinden van de witte blaadjes.
Pluk je ze wel eens? Ik wel. Mooi voor op een heel klein vaasje.



Op facebook heb ik een kaart beloofd met een madeliefje. Gelukkig kreeg ik al vrij snel inspiratie. Ik ben op de volgende manier te werk gegaan.
Het witte papier is geëmbossed met
Meadow Moments. De gele strook heb ik zelf gemaakt d.m.v. stempelen en sponsen.
De madeliefjes zijn geponst met de kleine bloemenpons. Dit heb ik telkens vier keer gedaan en verspringend op elkaar geplakt. De gele hartjes en de groene blaadjes zijn gestanst. De tekst komt, net als de blaadjes, uit een hele mooie set. Uit Bijzondere Zonnebloemen.
De groene cirkel  komt Layering Circles.

Ik hoop dat je inspiratie hebt gekregen om ook iets moois met papier te gaan maken.

Hartelijke groet
, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Heb je ook zin om wat moois te gaan maken, maar niet de goede spullen? Bij mij kan je de mooie producten van Stampin' Up bestellen.

 Dit is een heel goed moment om in te stappen bij Stampin’ Up!
Tijdelijk nóg meer GRATIS producten in een zelfgekozen startpakket.
Nieuwe teamleden die van 4 tot 31 mei instappen via mij, krijgen producten
ter waarde van 207 € en je betaald maar 129 €.
Daarnaast krijg je gratis businessmaterialen. De verzending is ook gratis.
Een hele mooie kans om onderdeel te worden van Stampin' Up!.

Klik hier. Dan kom je in mijn webwinkel
.

Wil je alleen de mooie producten? Prima. Je zit nergens aan vast.
Deze bestelling verplicht tot niets.

 Wil je contact opnemen, dat kan via dit emailadres
annecreamarie@gmail.com



Reacties