Funfold kaart met bramen.

Hallo, leuk dat je komt kijken op mijn blog.


Dit keer een funfold kaart. Ik heb gebruik gemaakt van het Berry Blessing designer papier.
Tijdens een zoommeeting met Corine van StampinCronelia heeft zij laten zien hoe je deze kaart kunt maken. In het midden is het papier extra gevouwen, waardoor je een dieptewerking krijgt. Mooi effect. Ik heb de grote lijnen gevolgd en heb er daarna een eigen draai aan gegeven. Ik vond het een mooie kaart om mijn schoonzus mee te feliciteren.




Ik heb gebruik gemaakt van Kaartkarton Basic White, Mint Macaron. Berry Delightful DSP. De stempels heten Berry Blessing. Stansen Tasteful Labels. Inktpads Mint Macaron, Highland Heather en Blackberry Bliss.

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/2021/04_Q2-Machines/Big-Machine/3-Netherlands/04.01.21_SHAREABLE_BIG_MACHINE_REVIEW_3_MACHINE_CAMPAIGN_NL.jpg

 Ik gebruik deze embossing/stans machine. Hij werkt perfect.
Hij is ook inklapbaar en neemt dan weinig ruimte in en je kunt hem makkelijk meenemen.

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/2021/04_Q2-Machines/Big-Machine/1-USA/04.01.21_SHAREABLE_BIG_MACHINE_REVIEW_1_MACHINE_CAMPAIGN_NL.jpg

Hartelijke groeten, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Heb je ook zin om wat moois te gaan maken, maar heb je niet de goede spullen?
Bij mij kan je de mooie producten van Stampin' Up bestellen.

 Dit is een heel goed moment om in te stappen bij Stampin’ Up!
Tijdelijk nóg meer GRATIS producten in een zelfgekozen startpakket.
Je kunt van 4 tot 31 mei instappen via mij, krijgen producten
ter waarde van 207 € en je betaald maar 129 €.
Daarnaast krijg je gratis businessmaterialen. De verzending is ook gratis.
Een hele mooie kans om onderdeel te worden van Stampin' Up!.

Klik hier. Dan kom je in mijn webwinkel
.

Wil je alleen de mooie producten? Prima. Je zit nergens aan vast.
Deze bestelling verplicht tot niets.

 Wil je contact opnemen, dat kan via dit emailadres
annecreamarie@gmail.com







Reacties