Kaart voor Fab Friday met Pierced Blooms

Weet je wat ook zo gaaf is. Je kan met de stempels ook je eigen papier maken.


Deze kaart is gemaakt met papier dat ik zelf gedecoreerd heb met de stempels In Bloom. Voor de lay-out ben ik verder uit gegaan van het idee van Fab Friday 211. Een mooie challange weer dit keer, een schets.


Even een close up van de kaart. dan kun je mooi de gelaagdheid zien.

  

Heel veel keuze in bloemen om te stansen. 

  

Dank je wel dat je kwam kijken. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter liet bij één of meerder van mijn kaarten. 

Groetjes, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier . Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.


Het Starters-Pakket kost 129,- euro en je krijgt 46,- euro cadeau! Dit betekent concreet dat je voor 175,- euro aan producten mag uitzoeken uit het actuele assortiment.

Kijk voor nog meer informatie in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

 

Reacties

  1. I love the cluster of flowers to the side and your fancy label for the sentiment! Great spring card design! Thanks for sharing at Fab Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a perfectly gorgeous spray of flowers - I love these dies! Love your fresh lovely colors! Thanks so much for playing at Fab Friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten