Free as a Bird Beterschapskaart

Zo vrij als een vogeltje in de lucht. Wat zijn de vogels nu druk bezig. Ze vliegen af en aan. In de tuin is het gekwebbel te horen van de mussen.

Een kaart met een vogel. Voor een zieke dit keer. 


Of voor iemand met hevige kiespijn:-(


Kaarten maken geeft me veel voldoening. Ik relatief korte tijd maak ik iets moois.
Daar kan ik erg van genieten. Ik vind het ook leuk om dit samen te doen met anderen. Gezellig onder het genot van een kop koffie of thee.
Zou je een workshop 'kaarten maken willen?  Ik hoor het graag.
Dit kan via mijn email adres.
annecreamarie@gmail.com

 Groetjes, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier . Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.


Het Starters-Pakket kost 129,- euro en je krijgt 46,- euro cadeau! Dit betekent concreet dat je voor 175,- euro aan producten mag uitzoeken uit het actuele assortiment.

Kijk voor nog meer informatie in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Reacties