Felicitatiekaart 30-jarig huwelijk.

Afgelopen week hoorde ik van een goede vriendin dat ze in het weekend
30 jaar getrouwd waren.
Wat mooi. En wat een zegen dat ze het samen goed hebben.
Natuurlijk wou ik voor hen graag een kaart maken.

 
Sinds kort heb harten stansen. Die komen nu wel heel goed van pas.
Haar favoriete kleur is rood. Je raad het al.



Op de voorkant sluit de kaart door 2 harten die in elkaar vallen. 


Met witte inkt heb ik de tekst gestempeld. Deze komt uit Volop Vrienden. Binnenin kwam gefeliciteerd. Met Real Red en Bluching Bride heb de twee matten eerst gesponst. Verder is dus alles gestanst.


Groetjes, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.
Wil je contact opnemen, dat kan via dit emailadres

annecreamarie@gmail.com

Hou je ook van werken met papier, kaarten maken, scrab-booking, doosjes maken of..?

 Dit is een heel goed moment om in te stappen bij Stampin’ Up!
Tijdelijk nóg meer GRATIS producten in een zelfgekozen startpakket.
Nieuwe teamleden die van 4 tot 31 mei instappen via mij, krijgen producten
ter waarde van 207 € en je betaald maar 129 €.
Daarnaast krijg je gratis businessmaterialen. De verzending is ook gratis.
Een hele mooie kans om onderdeel te worden van Stampin' Up!.

Klik hier. Dan kom je in mijn webwinkel
.

Wil je alleen de mooie producten? Prima. Je zit nergens aan vast. Deze bestelling verplicht tot niets.

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/2021/05_JOIN-Promotion/square-1/5.01.21_SOCIAL1_MAYSTARTERKIT_NL.jpg



Reacties