Een vrolijke kaart met aardbeien.

 Wie lust ze niet, aardbeien?
Ik denk de meeste mensen wel! 

Een vrolijke kaart om mijn schoonzus mee te feliciteren:-)
Deze kaart heeft geponste aardbeien, kruintjes en bloemen.

(Een blad kun je ook met dezelfde pons ponsen).
Een hele mooie set met doorzichtige stempels.
Ik kan dan goed zien dat ik de verschillende laagjes inkt mooi over elkaar heen zet. 

Op deze foto kun je mooi zien hoe laagjes zijn aangebracht.
De stempels heten Sweet Strawberry.
Er zit een bijpassende pons bij.
Ik vind ponsen heel prettig werken. Je hebt dan snel resultaat. 

Voor het label heb ik de Ovale pons gebruikt.
De tekst komt uit Volop Vrienden.

Groetjes, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan
hier . Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.


Het Starters-Pakket kost 129,- euro en je krijgt 46,- euro cadeau! Dit betekent concreet dat je voor 175,- euro aan producten mag uitzoeken uit het actuele assortiment.

Kijk voor nog meer informatie in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

 Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Reacties