Een cirkel-vormige kaart. Cadeaukaart.


Op Facebook kan je een bijdrage leveren bij Het SU-per Team. Het moest een ronde kaart worden dit keer. Ik vind rond een mooie vorm. Alleen hoe krijg ik die grote cirkels? Een stans daarvoor heb ik niet. Oplossing eigenlijk eenvoudig. Twee schaaltjes in twee maten omgetrokken en de cirkels uitgeknipt. Ik heb een soort tasje gemaakt. Binnenin zit de kaart waar je op kan schrijven. Je kan deze kaart ook mooi gebruiken als cadeaukaart.


Het papier van het hart en de bloemen heet Flower en Field. Het kaartkarton in de kleuren Very Vanilla en Crume Cake. De stansen heten Stiched be Mine. Ze bevatten heel veel harten, groot, klein, met sticksel, met kantrand. Bij Stampin' Up! waren ze nu nog verkrijgbaar.

Hou je ook van werken met papier, kaarten maken, scrab-booking, doosjes maken of..?

 Dit is HET moment om in te stappen bij Stampin’ Up!
Tijdelijk nóg meer GRATIS producten in een zelfgekozen startpakket.
Nieuwe teamleden die van 4 tot 31 mei instappen via mij, krijgen producten
ter waarde van 207 € en je betaald maar 129 €.
Daarnaast krijg je gratis businessmaterialen. De verzending is ook gratis.
Een hele mooie kans om onderdeel te worden van Stampin' Up!.

Klik hier. Dan kom je in mijn webwinkel
.

Wil je alleen de mooie producten? Prima. Je zit nergens aan vast. Deze bestelling verplicht tot niets.

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/2021/05_JOIN-Promotion/square-1/5.01.21_SOCIAL1_MAYSTARTERKIT_NL.jpg

Hou je van creatief bezig zijn? Wil je mooie spullen om kaarten en/of doosjes te maken.
Of om aan je Scrapbook te werken? Kom dan bij Stampin' Up!.

Groetjes, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.
Wil je contact opnemen, dat kan via dit emailadres

annecreamarie@gmail.com 

Reacties