Vlinderkaart gemaakt met Butterfly Gala.

Vlinders en het papier Oh So Ombre.
Dit papier is heel speciaal. De kleuren lopen heel mooi over van licht naar donker. Het past o.a. mooi bij wit papier.


De kaart is een ontwerp van Corine van Wijk. Op de teamavond die via de zoom ging, hebben we deze kaart gemaakt. In de kleur Bermuda Bay. Corine had een andere vlinder set gebruikt. Ik heb mijn eigen vlinder stempels gebruikt. De vlinder heb ik in 2 lagen gemaakt. De onderste laag is alleen uit geponst uit effen papier.


Ik heb nog een 2e kaart gemaakt met de kleur Rococo Rose.
Gestempelt heb ik met zwarte inkt en Merry Merlot (rood).

De stempels zijn van Butterfly Gala. In meerdere stappen kan je hele mooi vlinders opbouwen. Eerst stempel je de lijnen van de vlinder. Daarna kan je de vleugels een kleur geven. Het lijfje voeg je toe. Dan is het tijd om de vlinder uit te ponsen. Als je weet waar de vlinder moet koemn kan je de voelsprieten nog toevoegen. Alleen het lijfje word opgeplakt. Zo blijven de vleugels vrij van de ondergrond.

 

Ik maak ook graag kaarten in opdracht. Je kunt kaarten bij mij bestellen. Bijvoorbeeld deze. Andere kan ook.
Dit kun je laten weten via een mailtje annecreamarie@gmail.com.

Maak je graag kaarten e.d. dan kun je bij mij de materialen bestellen.
Klik dan hier . Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.

Het Instap-pakket erg interessant. Je krijgt dan 5 pakken papier gratis.


Het Starters-Pakket kost 129,- euro en je krijgt 46,- euro cadeau! Dit betekent concreet dat je voor 175,- euro aan producten mag uitzoeken uit het actuele assortiment.

Kijk voor nog meer informatie in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

 

Reacties