Kaart met kant. Global Design Project #GDP282

 Een kaart naar aanleiding van een schets. #GDP282

Voor deze kaart heb ik vooral stansen gebruikt en maar één stempel. Verschillende kleuren groen met wit om het rustig te houden en heel klein beetje geel. Ik heb er met plezier aan gewerkt. Ik vond het een uitdaging om met de kleine bloemen en sterretjes een mooie compositie te maken.

De stempel komt uit Tasteful Touches. Zo'n mooie set!
Deze tekst heb ik twee maal gestempeld in twee kleuren groen.


Delen van de tekst heb ik uitgesneden en met dimensionals verhoogd opgeplakt.



 Het kantrandje van bladeren aan de linkerkant is twee keer gestanst. Het donkergroen is verhoogd opgeplakt. Ik ben er blij mee:-)

Gebruikte materialen zijn:
Stansen van Birds & More en Cherry Blossoms.

Embossingfolder Subles 3D en Tasteful Textile 3D.
Stempels Tastful Touches.
 
A4 kaartkarton Basic White, Soft Sea Foam, Pear Pizzazz, Garden Green, Mint Macaron,Daffodil Delight.
Inktpads Mint Macaron en Mossy Meadow.

Maak je graag kaarten e.d. dan kun je bij mij de materialen bestellen.
Klik dan hier . Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.

Het Instap-pakket erg interessant. Je krijgt dan 5 pakken papier gratis.


Het Starters-Pakket kost 129,- euro en je krijgt 46,- euro cadeau! Dit betekent concreet dat je voor 175,- euro aan producten mag uitzoeken uit het actuele assortiment.

Kijk voor nog meer informatie in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.


 


Reacties