Kaart met Boho Indigo

 Bij Indigo denk ik toch al gauw aan donkerblauw.
Maar bij deze set kan je gerust met andere kleuren werken.

 
De kleuren die ik gebruikt heb zijn; Very Vanilla, Seaside Spray, Petal Pink en Crumb Cake.

Ik heb gebruik gemaakt van de bundel stempels en stansen van Boho Indigo. Door met Petal Pink op op papier in dezelfde kleur te stempelen verdiept de kleur zich. Het label heb ik geëmbossed met Subtle 3D embossingfolder.
De kaart is wat kleiner van formaat, een note-card.

Maak je ook graag kaarten e.d. dan kun je bij mij de materialen bestellen.
Klik dan hier . Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.

Het Instap-pakket erg interessant. Je krijgt dan 5 pakken papier gratis.


Het Starters-Pakket kost 129,- euro en je krijgt 46,- euro cadeau! Dit betekent concreet dat je voor 175,- euro aan producten mag uitzoeken uit het actuele assortiment.

Kijk voor nog meer informatie in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.



Reacties