Kaart Kangaroo Feestje. Global Design Project #GDP281

Welkom op mijn blog!
Een kaart met Real Red, Bermuda Bay en Blushing Bride.

 Een hele uitdaging een kaart maken met deze kleuren.
Ik heb deze kleuren nog niet eerder samen gebruikt. Ze deden mij denken aan een feestje, een kinderfeestje.

Hoe ik te werk ben gegaan? Eerst heb ik de kleuren bij elkaar gezocht.
Welke stempels zou ik erbij willen pakken?
De Kangaroo stempels en de quite Curvy stansen passen goed bij een feestje, vind ik.

Daarna aan het stempelen stansen en embossen gegaan. Daarna schuiven, verleggen en zo verder. Zie hier het resultaat.

 
 Gebruikte materialen zijn:
A4 kaartkarton Real Red, Blushing Bride, Bermuda Bay en Basic White. Subtels
en Regals designer papier.
Bundel Quite Curvy, Layerd Cirkel stansen. Kangaroo & Compagny bundel.
Embossingfolders Subles 3D en Meadow Moments
Tuxedo Zwart en Real Red inktpads. Holiday Rhinestone Basic Jewels. 
Alles van Stampin' Up!
 

 Zo leuk, deze kaarsjes hebben dezelfde kleuren. Daarom mochten zij ook op de foto:-) Passen ook goed bij een feestje.

Maak je ook graag kaarten e.d. dan kun je bij mij de materialen bestellen.
Klik dan hier. Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.

Het Instap-pakket erg interessant. Je krijgt dan 5 pakken papier gratis.


Het Starters-Pakket kost 129,- euro en je krijgt 46,- euro cadeau! Dit betekent concreet dat je voor 175,- euro aan producten mag uitzoeken uit het actuele assortiment.

Kijk voor nog meer informatie in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.


Reacties