Kaart voor een challenge. Zelfs voor twee.

Weet je wat ik nou zo graag doe? Een kaart te maken n.a.v. een opdracht.


Bij de Global Designer Project hebben ze de uitdaging CASE the designer. #GDP284
Ik mag iets uit de kaart kiezen wat ik ga gebruiken. In dit geval kies ik de vele labels en stroken.


Bij de Fab Friday Challange Blog de uitdaging een kaart met
deze kleuren te maken. #Fab Fri 210


Beide opdrachten heb ik verwerkt in mijn kaart. Ik heb gekozen voor Boho Indigo materialen. Die vind ik erg mooi. M.n. de bladeren die je uit kunt stansen. Dit komt vast door mijn voorliefde voor bloemen en planten.



De gebruikte materialen zijn:
Stansen van Boho Indigo en Celebration
Embossingfolders Scripty 3D, Pinewood Planks en Subtle 3D
Drie- in één pons, Inktpad Misty Moonligt
Lint Misty Moonlight, wit Bakkers Twine
Rhinestones en Metalic Pearls

Hoe het in zijn werk gaat bij zo'n challenge? Ik maak een foto van mijn kaart plaats die op de website en ik voeg een link toe. Als je dan op de foto klikt kom je op mijn Blog.
Ik ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden?

Fijn dat je kwam kijken.
Hartelijke groet, Annemarie.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice.


 

 

 

Reacties

  1. Isn't this lovely! Love your texture, and tropical cluster of botanicals! This looks so fresh in our colors! Thanks so much for playing at Fab Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty! Love the collage look, perfect design! Thanks for joining us at Fab Friday, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love all the fun details on your card! The off set layers at the top and bottom; the rounded corners, the sponged vellum leaves, they all come together to make a great card! Thanks for sharing at Fab Friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten