Doosje met Sweet Strawberry papier en bonbons.

Welkom. Fijn dat je even mijn blog bezoekt. Dit keer een doosje.
Gemaakt met het Sweet Strawberry paper.

|
Het A4 kaartkarton is in de kleur Soft Sea Foam.

 
 
Lint in de kleur Mint Macaron.
Als je het lint eraf schuift kan het doosje open.


Leuk om bonbons in te doen.
Om te voorkomen dat de chocolade vlekken geeft heb ik eerst
een laagje plastic in het doosje gelegd.



Een stempel binnenin geeft net even iets extra.
Ik hoop dat je het je inspireert tot het maken van een doosje. Het is erg leuk om te doen.
Groetjes, Annemarie.

Maak je graag kaarten e.d. dan kun je bij mij de materialen bestellen.
Klik dan hier . Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.
Het wordt rechtstreeks bij jou thuis bezorgd,

Het is heel voordelig om een Starters-Pakket aan te schaffen. Dit kost 129,- euro en je krijgt 46,- euro cadeau! Dit betekent concreet dat je voor 175,- euro aan producten mag uitzoeken uit het actuele assortiment.

Bij het Instap-pakket krijg je dan 5 pakken papier gratis.

Kijk voor nog meer informatie in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com
Hartelijke groet, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.



 

Reacties