Challange van Het SU -per Team maart 2021.

Het is al weer woensdag. Tijd voor mijn woensdag blog. Leuk dat je komt kijken.
Dit keer een kaart voor de challenge van het SU- per Team. Een keer maand houden ze deze.

Petal Pink, Mint macaron en Highland Heather. Rose, mint groen en licht paars.

Dit zijn de drie kleuren die ik gekozen heb uit de kleuren Subles (pastels), 10 kleuren in het totaal. De opdracht is met drie kleuren een kaart te maken. Daarnaast mag je wit en zwart gebruiken.


Ik ben op de volgende manier te werk gegaan. Zelf heb ik niet veel Designers Papier in die kleuren. Daarom ben ik zelf papier gaan decoreren. Ik heb een paar bloemen uit DSP geknipt in de goede kleur. En ik heb een stans gebruikt om een kantenrandje te maken. Veel heb ik opgeplakt met dimensionals.

Stansen voor een kantrandje; Detailed Leaves.
De volgende embossingfolders; Tasteful Textile 3D, Scrip
ty 3D en Subles 3D.
Stempels Playful Backgrounds(retired) en Volop Vrienden.

Maak je graag kaarten e.d. dan kun je bij mij de materialen bestellen.
Klik dan hier . Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.
Het wordt rechtstreeks bij jou thuis bezorgd,

Het is heel voordelig om een Starters-Pakket aan te schaffen. Dit kost 129,- euro en je krijgt 46,- euro cadeau! Dit betekent concreet dat je voor 175,- euro aan producten mag uitzoeken uit het actuele assortiment.

Bij het Instap-pakket krijg je dan 5 pakken papier gratis.

Kijk voor nog meer informatie in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.




Reacties