Kaart met veren. Tasteful Touches

 Veren in de hoofdrol.
Als ik een mooie veer zie liggen, kan ik het bijna niet laten om hem niet mee te nemen. Veren hebben iets heel subtiel. Allemaal zijn ze verschillend.

 Ik heb voor de kaartbasis A4 kaartkarton Mint Macaron gebruikt. De mat in de kleur Very Vanilla heb ik bestempeld met een veer uit de set stempels Tasteful Touches met 3 kleuren. Het label heb ik van verschillende kleurtjes papier gemaakt. Het Mint Macaron komt daarin terug. Het was even zoeken naar de verhoudingen. De kaart is eenvoudig te maken.

Ik heb nog een tweede kaart in dezelfde stijl gemaakt. Met iets andere kleuren.


De kaartbasis is van donkerblauw; Misty Moonlight. Daarom heb ik er een mat ingeplakt van Basic White, waar je goed op kunt schrijven.



Nog maar 5 dagen en dan loopt de Sala a-Bration af!
Nog 5 dagen voor heel veel mooie aanbiedingen bij Stampin' Up!. Je kunt bij mij bestellen. Dit gaat heel eenvoudig.

Klik hier. Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.

Nu is de SALE a-Bration en dat levert heel veel voordeel op omdat er nu veel mooie gratis producten zijn. De 
SALE-Bration is van 5 januari- 28 februari 2021.

Dus nog maar een paar dagen om gebruik te maken van deze aanbieding.


Daarbij is een Instap-pakket erg interessant. Je krijgt dan 5 pakken papier gratis.

Kijk daarvoor in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Ik kan voor jou één of meerdere kaarten maken tegen vergoeding. Laat maar weten als je er iets bij ziet op dit blog. Of heb je misschien zelf en idee?

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

 


Reacties