Kaart met Field Journal.

 Even een kaart met de stempels Field Journal.


Dit vind ik een heel mooie stempelset die ik al vaker heb gebruikt.
Met Crume Cake heb ik de 'oude look' gecreëerd door de stempels te herhalen. En ik heb bewust
de prent niet heel precies ingekleurd. De blauwe mat heb ik geëmbossed met Pinewood Planks.

 Even de mat eens iets scheef gebruikt. Staat speels;-)

Maak je ook graag kaarten e.d. dan kun je bij mij de materialen bestellen.
Klik dan hier. Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.

Nu is de SALE a-Bration en dat levert heel veel voordeel op omdat er nu veel mooie gratis producten zijn. De 
SALE-Bration is van 5 januari- 28 februari 2021.

Dus nog maar 4 dagen om gebruik te maken van deze aanbieding.


Daarbij is een Instap-pakket erg interessant. Je krijgt dan 5 pakken papier gratis.

Kijk daarvoor in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Ik kan voor jou één of meerdere kaarten maken tegen vergoeding. Laat maar weten als je er iets bij ziet op dit blog. Of heb je misschien zelf en idee?

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.




Reacties