Kaart met Boho Indigo papier en stansen. GLobal Design Project.

Vind jij het ook zo leuk om zelf kaarten te maken?
Bij mij kan je kaart- maak- pakketjes bestellen. Bijvoorbeeld deze.
Dit is een alternatief voor een workshop, omdat dit nu niet kan vanwege corona.


 Een kaart gemaakt in rustige kleuren. De producten komen uit de Boho Indigo Medley. Een hele mooie set materialen die op elkaar afgestemd zijn. Prachtig papier met mooi designs. Het bevat ook papier dat profiel heeft, dus al geëmbossed is. Dan nog een stempelset, stansen, kleine bloemetjes en lint

Het beige kaartkarton in de kleur Crume Cake, heb ik als kaartbasis gebruikt. 
Het idee van de lay-out van deze kaart komt van Global Design Project.
Deze week was er alleen een schets. Dat betekend een kaart maken op basis van dat idee.  #GPD278

De cirkels heb ik gestanst met 3 ringen die ik in elkaar heb gelegd. Uit kaartkarton Crume Cake.
Hier even close- ups van een gedeelte van de kaart. Het Linen Thread waarmee ik de strik heb gemaakt zit niet in de Medley. Die is apart te bestellen.


Maak je ook graag kaarten e.d. dan kun je bij mij de materialen bestellen.
Klik dan hier. Dan kom je in mijn webwinkel.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken en ook bestellen.

Nu is de SALE a-Bration en dat levert heel veel voordeel op omdat er nu veel mooie gratis producten zijn. De 
SALE-Bration is van 5 januari- 28 februari 2021.


Daarnaast is een Instap-pakket erg interessant. Je krijgt dan 5 pakken papier gratis.

Kijk daarvoor in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Ik kan voor jou één of meerdere kaarten maken tegen vergoeding. Laat maar weten als je er iets bij ziet op dit blog. Of heb je misschien zelf en idee?

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

 



Reacties