Kaart met Boho Indigo papier en stempels

De Boho Indigo Medley.
Eerder op dit blog had ik beloofd wat meer kaarten te laten zien met deze set.
Prachtig papier! En veel verschillende designs.

 
Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van fun-folding.
Ga ik een andere keer meer over vertellen. Zo leuk.


 Foto extra voor de auto liefhebber ;-)

Het volgende materiaal heb ik gebruikt:
A4 kaartkarton Verry Vanilla en Night of Navy
Designer papier Boho Indigo, goudkleurig lint uit de Medley,
Stiched So Sweetly,
Zwarte inkt, Rhinestone Basic Juwels.

Heel fijn dat je kwam kijken.

Als je graag creatief bezig bent met papier e.d. dan kun je bij mij bestellen.
Papier, stempels, inkt, stansen, lint en nog veel meer.

Klik dan hier. Dan kom je in de webwinkel die aan mij gelinkt is
.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken. En ook bestellen.

Nu is de SALE a-Bration en dat levert heel veel voordeel op omdat er nu veel mooie gratis producten zijn. De 
SALE-Bration is van 5 januari- 28 februari 2021.


Daarnaast is een Instap-pakket ook erg interessant. Je krijgt dan 5 pakken papier gratis.

Kijk daarvoor in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Ik kan voor jou één of meerdere kaarten maken tegen vergoeding. Laat maar weten als je er iets bij ziet op dit blog. Of heb je misschien zelf en idee?

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.



Reacties