Bloghop. Kaart Birds and Branches

 Dit keer een 'bloghop'.
Voor sommigen wellicht onbekend. Dit gaat zo in zijn werk.
Met een aantal dames hebben we afgesproken een kaart te maken en gelijktijdig te posten.
Je kan dan bij verschillende creatieve kaartenmakers gaan kijken.
Wij zijn van het Team StampinCronelia.
Claudia en Corine doen mee.
Mijn kaart gaat over het thema liefde.

Eerst een detail van de kaart.

Ik heb gebruik gemaakt van de bundle Birds & Branches. 
Deze bundle bestaat uit stempels en stansen. Daar zitten ook van die leuke hartjes bij.


Dit is het tweede detail.

Ik ben begonnen met het stansen van 2 sierlijke cirkels met blaadjes en besjes.
De beide vogels heb ik gestempeld en daarna gestanst.

Bij de blauwe vogel heb ik met 2 stempels gewerkt op wit papier. Eerst lichtblauw en daarover donkerblauw. Dat geeft een mooi effect. De rode vogel is gestempeld op roze papier. Alles is gelijmd met Tombow lijm en dimensionals. Het lint is extra vastgezet met een mini glue dot, dan blijft het netjes op zijn plaats.

De binnenkant is ook bestempelt. Dat zie je hier.

De gebruikte materialen zijn:
Bundle Birds & Branches, stansen Layering Cirkels, A4 kaartkarton Seaside Spray, Soft Sea Fome, Mint Macaron, Wisper White, Peony Garden Designer Papier, Regals
Designer Papier, Inkpads Seaside Spray, Misty Moonlight, Real Red, Just Jade, lichtgroen lint, Rhine Stone Basic Jewels. 

Heel fijn dat je kwam kijken.

Als je graag creatief bezig bent met papier e.d. dan kun je bij mij bestellen.
Papier, stempels, inkt, stansen, lint en nog veel meer.

Klik dan hier. Dan kom je in de webwinkel die aan mij gelinkt is
.
Je kunt vrijblijvend gaan kijken. En ook bestellen.

Nu is de SALE a-Bration en dat levert heel veel voordeel op omdat er nu veel mooie gratis producten zijn. De 
SALE-Bration is van 5 januari- 28 februari 2021.


Daarnaast is een Instap-pakket ook erg interessant. Je krijgt dan 5 pakken papier gratis.

Kijk daarvoor in het menu bij Bestellen hier op dit blog.

Ik kan voor jou één of meerdere kaarten maken tegen vergoeding. Laat maar weten als je er iets bij ziet op dit blog. Of heb je misschien zelf en idee?

Wil je meer informatie? Dan kun je dit ook laten weten via de mail. annecreamarie@gmail.com

Groetjes, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.





Reacties

Een reactie posten