Kangaroo love

 Een uitdaging! Meedoen met het Global Design Project. #GDP275
Dit keer is het thema liefde.

Toen ik erover las dacht ik meteen; "Zal ik daaraan mee doen? Ik heb geen stempels of stansen die heel specifiek over 'de Liefde' gaan". Na een nachtje slapen had ik er toch wel heel veel zin in en ik had een idee. Ik heb geen harten, maar kan op een andere manier een hart maken. Dus aan de slag. Veel bloemetjes geponst. Ook nog wat andere kleuren geprobeerd en dit is het geworden.

 
 Deze kaart gaat over de liefde tussen moeder en kind.
 

Mijn bijdrage heet 'Kangaroo Love'.

De kaartbasis is van kaartkarton Soft Sea Foam.
De mat is van Mint Macaron kaartkarton. Voor de achtergrond heb ik de embossingfolder Woodlands gebruikt.
Moeder en kind zijn uit de bundel Kangaroo & Company, zo ook de tekst. Ik heb In Good Taste designer papier gebruikt. Dit heeft de kleur en structuur van de vacht van een kangoeroe.
De bloemen zijn geponst met de kleine bloemen pons. Daarvoor DSP Brights en Subtles benut. Lichtgroene takjes zijn gestanst met Curvy Dies
.
Kleine strikjes zijn gemaakt van Linen Thread. Het springen van de kangoeroe wordt gesymboliseerd met het lint Scalloped Lace Trim. The finishing touch Rhinestone basis Juwels.
Alle producten zijn van Stampin' Up!

Wil je kennis maken met de gebruikte producten, klik dan hier. Je komt dan rechtstreeks in de webwinkel die aan mij is gelinkt. Je kunt vrijblijvend gaan kijken. Bestellen kan natuurlijk ook.
Nu is er bij Stampin' Up! de
SALE-Bration. Dat levert heel veel voordeel op. Je mag bij elke bestelling van 60,- of het veelvoud daarvan een gratis product uitkiezen. De SALE a-Bration loopt van 5 januari - 28 februari 2021.

Het instap-pakket is ook erg interessant. Je krijgt dan 5 pakken designers papier gratis. Kijk voor meer informatie bij Bestellen. Dat vind je in het menu van dit blog. 

Wil je informatie inwinnen? Dat kan je laten weten via dit e-mailadres.
annecreamarie@gmail.com.

Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice.

 



 

Reacties