Kerstkaart met sneeuwman

 

Kerstkaart met sneeuwman. Een tipi-kaart.



Poosje geleden tijdens een workshop deze mooie kerstkaart gemaakt. Een bijzondere vorm, een tipi. De ontvanger kan de kaart mooi neerzetten. Met veel plezier heb ik deze kaart gemaakt. Wel even wat meer werk, maar dat vond ik helemaal niet erg. Het resultaat is ernaar. De workshop was bij Corine van Wijk van Stampincronelia. Doormiddel van twee magneetjes klik je de kaart in elkaar en blijft hij mooi staan. De kaart kan plat gevouwen netjes in een envelop (zie foto). 


 Het lijkt mij ook leuk om workshops te gaan geven. Mocht je belandstelling hebben laat het me dan gerust weten via onderstaand e-mailadres. Ik ben Stampin’Up! demonstratrice

Raak je ook enthousiast van het papier en andere materialen die je op dit blog ziet?! Bij mij kun je materialen van Stampin' Up! bestellen. Dit kun je laten weten via 

annecreamarie@gmail.com 

Groetjes, Annemarie.

Reacties