Eenvoudige kaarten


Kaarten maken zo leuk. Met weinig kan ik al iets maken. 
Stampin’ Up! heeft mooie materialen en dat zie ik terug in het resultaat. 

Zeg je misschien “Ik ben niet zo creatief". Dat hoeft ook niet. 

Kaarten maken kan ook eenvoudig. Hier zie je wat eenvoudige kaarten als voorbeeld


Je hoeft het niet alleen te doen. Tijdens een workshops doen we het samen. 

Tijdens een workshop maken we stap voor stap de kaartDan gaat het vast lukken.
Heb je interesse in een workshop laat het me weten via 
annecreamarie@gmail.com


Wil je toch een beetje variëren op het voorbeeld? Dat mag en gaat heel eenvoudig. Een andere tekst of de andere kant van het designpapier gebruiken. Dan is je kaart al anders.  


Raak je ook enthousiast van het papier en andere materialen die je op dit blog ziet?!
Bij mij kun je materialen van Stampin' Up! bestellen. Dit kun je laten weten via 
annecreamarie@gmail.com 


Hartelijke groet, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.


Reacties